1. Mida varem õnnestub Võlgnikuga isiklik kontakt luua, Teda võlast teavitada, seda parem.

2. Inimestel esineb erinevaid raskusi, miks Nad ei suuda oma rahalisi või mitterahalisi kohustusi täita.

2.1. Siis tuleb lihtsalt võlas olevat suurust ja täitmise tähtaegu jälgida ja Võlausaldajal endast ja võlanõudest rahulikult Võlgnikule teada anda. 

3. Ühesõnaga, mida hiljem Võlgnikku võlast teavitada, seda suurem võib olla nö "Võlgniku ehmatus". Et mis nüüd juhtus, aastaid pole ühendust võetud ja nüüd siis äkki ...

3.1. Mida hiljem peab Võlgnik näiteks raha välja andma, seda suurem on võlg ja ... Eks see on iga Võlgniku puhul erinev, kuid ega meelega ei taha ju Keegi naljalt võlgu olla.

4. Koolitustelt on meelde jäänud, et näiteks Korteriühistute puhul võiks see reageerimise viimane aeg olla kolm kuud ehk näiteks 90 päeva.

4.1. Kui võlgnevuse kestvus on juba nii pikk, siis võib asi minna veel halvemaks.

5. Esimene, mida mõni Võlausaldaja teeb on see, et nö lajatab emotsionaalse jõulise kirja Võlgnikule.

5.1. Ei saa välistada, et see vahel aitab. Kuid koostöösuhteid see kindlasti ei paranda.

5.2. Selge see, et võlaasjades tehakse vahel ka kõvemat häält, kuid püüda võiks ikkagi selle Poole, et ei Võlausaldajal ega Võlgnikul ei jääks asjast halba maiku suhu.

5.2.1. Võlg on niigi ebameeldiv asi, milleks siis veel tülitseda rohkem kui see on hädavajalik.

6. Eesmärk saab ju olla, et võlaasi selgeks saada, ehk kõige pealt saada selgus, kas siis on võlg või mitte ja kui on, siis kuidas seda võimalikku võlgnevust parimal võimalikul viisil saaks likvideerida.

FaLang translation system by Faboba